Woensdag 8 juni

8 juni 2022 - Albergen, Nederland

7 juni terug gekomen

Ruim 5 1/2 weken zijn Rudi - Lieke  🐾 en ik samen op avontuur geweest door Noorwegen 🇳🇴- Zweden 🇸🇪- Polen 🇵🇱 en Duitsland 🇩🇪
Zo veel mogelijk off grid, wat met het ‘Allemansrecht’ in Scandinavische landen
echt geen probleem is
Wij hadden geen route of planning gemaakt, dat past niet bij ons, ons motto is
* ‘Go with the flow’
* waar t mooi is, stoppen we
Zo blij met deze eigenschap 👍
Prachtige ontmoetingen, geweldige natuur, rendieren elanden herten en reeën gezien, ook nog de sneeuw haas, bevers en dassen
We gingen weer terug naar de winter en de lente, sneeuwstormen en regenbuien, de kiemkracht van de natuur weer opnieuw mee mogen maken, en zekers 50 tinten groen gezien zoveel soorten mos, zelfs baardmos en rendierenmos. Zo apart
De dikste KlivvEik mogen bewonderen, net als de Kroezenboom ook hol maar met 14 meter rondom beangstigend groot
Waterdippen in fjorden en in de zee, zelf met een lokal uit Zweden, om 7 uur s’morgens in de Vänern 💦
Door de langste tunnel, 24.5 km met zelfs een rotonde onder de grond en sfeervolle verlichting, geweldig gaaf
Elkaars woorden-taal niet kunnen verstaan was geen probleem , taal van ♥️ tot ❤️  begrijp je altijd
Het land van Pippi Langkous, de Zweedse taal voelden zo vertrouwd, ik volgende vroeger alle Zweeds series, naar de Zweeds Stonehenge geweest  indrukwekkender
En zo kan ik nog wel even doorgaan, te veel om alles te benoemen,
Wij zijn dankbaar dat wij dit avontuur als blijvende herinnering met ons meenemen
Zo uniek

Kiezen uit bijna 6000 foto’s is een beetje moeilijk, toch een poging gedaan hahaha

- vandaag 35 jaar ‘ verkering ‘ met elkaar -

8 juni 2022

Gisteren weer in Albergen aan gekomen
Maar mijn hoofd is nog ergens onderweg
En mijn lijf woont nog in de camper
Ben in dis-balans
En niet in staat tot helder meedenken 👀
De weken weg komen nu pas binnen, als je onderweg bent is dat je aller daagse, en dan ook weer zo gewoon, maar nu voelt het pas, hoe bijzonder dit is
En ik mis rendierenmos

we gaan ons avontuur bewaren in ons hart

zo geweldig mooi 🤩

Van reisblog naar fotoboek