Zaterdag 4 juni - Pinksterzaterdag - 5 weken onderweg

4 juni 2022 - Hötensleben, Duitsland

Vandaag zijn we 5 weken onderweg, wat apart. 5 weken staat ons huis in Albergen al leeg. Toch zijn we in ons hoofd al wel weer met thuis bezig. Zo henig an komt het binnen dat onze reis ten einde loopt

wij hadden ons brood op en willen graag weer fris water in de watertank dus toch besloten om weer verder te gaan ( ondanks de geweldige mooie plek en het risico dat we vandaag geen geschikte plek vinden ivm Pinksteren- werd ons al voor gewaarschuwd). Maar wij kunnen beiden niet voorstellen dat wij geen slaapplek kunnen vinden. Dus we gaan

Eerst langs de supermarkt,

daarna een hele mooie picknick bos plek gevonden om te ontbijten met ovenvers brood 🥖 en helaas ook hier heel veel  muggen 🦟 die ook nog flink steken. Hollands bloed zal wel lekkerder zijn 🩸

onze navigatie gaf 585 km aan als we thuis intypte, om Berlijn was het echt heel erg druk, geen file gehad dus vandaag konden we kilometers maken zodat we alweer een beetje dichter bij huis zijn

Via de app kreeg ik een foto van mijn zussen, samen een dagje gezelligheid, ik had hun ook een groetjes van ons foto gedaan, toch miste ik ze

heb ook super zin aan mijn kinderen, lieve schoondochters en onze prachtige Dayn weer te mogen zien in het echt, en dan een echte knuffel te kunnen geven ipv via de telefoon 📱

hebben jullie ons ook net zo gemist of is het als je weg bent toch anders dan gewoon thuis en aan het werk. Rudi heeft er veel minder last van dan ik

De camper ligt vol met verrassing en kadotje voor iedereen

Zelf heb ik een nieuw badpak en een nieuw zomerjurkje. Heel raar, maar ik weet niet meer of mijn gewicht en het getal van mijn gewicht kloppen met hoe ik eruit zie. Onze uitdrukking van ons gezicht is ook anders, zachter ofzo. Minder stress, meer rust en we zijn ook bruiner dan toen we weg gingen. Ik begin de weegschaal nu ook echt te missen, heb een soort bevestiging nodig dat ik goed heb gegeten en  goed voor mezelf heb gezorgd!

onderweg een leuke picknick plek bij een kermis 🎡 in Helmstadt

Rond 4 uur hebben we via Park4Night een mooie camperplek gevonden. Hier staat een gedenkteken, nog uit de tijd van voormalig  Oost en West Duitsland

tied veur koffie ☕️

daarna gaan we wandelen

we proberen ook vandaag nog aan de 10.000 stappen te komen, we staan bij een bos

en Rudi heeft de wijn 🍷 koud staan voor vanavond met de bbq erbij aan

viel Spass

in Albergen zijn dit weekend Pinksterfeesten, heb t gevoel dat ik er niks aan mis

🍺 🍻 🍺 🍻 🍺 🍻 🍺

1. Sandra Nijen Twilhaar:
    4 juni 2022
    We zagen de kermis en de tent gisteren al staan toen we door Albergen kwamen 😀.

Ongelooflijk hoe snel 5 weken gaan.

Geniet nog van de laatste kilometers.
  2. Anja:
    5 juni 2022
    Fijne pinksterdagen…
    Wij eten vandaag olie- bollen
  3. Anja:
    5 juni 2022
    Ooh, heeelijk, oliebollen
    Die gaan wij missen dit jaar
    Wij waren gisteren bijeen kermis en Helmstadt
    Daar wouden wij oliebollen halen
    Helaas kennen de Duitsers geen oliebollen
    Wel nootjes en fruit aan een stokje met chocolade
    En de langste rij stond voor een softijs kraampje

Jullie hele fijne Pinksterdagen