☀️dag 29 mei
Wat fijn wakker worden als de zon schijnt
en gelijk is de natuur groener en lekker warm
Buiten ontbijten
daarna hebben ze genikst. Dat hadden we eindelijk best weinig gedaan deze 4 weken.
ook kwam
mijn zondagse heimwee momentje toch nog wel weer even gehad ondanks dat we alle 6 gisterenavond een app momentje hadden. Prachtige foto’s en filmpjes ontvangen van alle skatties maar dit is een dingetje hoor. Ik meende na het overlijden van ons ma dat ik altijd naar pa toe moest, want de zondag, alleen, was de ergste dag van de week, vond hij
Ik ben niet alleen, en iedereen is in Nederland en wij zijn in Zweden, ik wil een bakje koffie samen drinken ofzo.
ik ga dit zekers verder onderzoeken waarom ik de zondag het gemis zo heftig voel
het is ook maar een gemis-buitje hoor en het blijft ook niet de tijd, ik kan mezelf ook wel weer herpakken
want eigenlijk ben ik super dankbaar, mag zomaar samen met Rudi en Lieke dit mooie avontuur beleven
6 weken heeft Rudi vrij van zijn werk, dat is op zich al heel bijzonder
Rond 12 uur met de camper naar het plaatsje Baas zelf gereden want ik had de heenweg al gezien dat daar een zwemplek was. En dat klopte
met dit mooie weer heb ik zin aan water, en het werd een zwemdipje. Wat lekker water, niks niet koud
rond 2 uur naar Vaxjo want dat is een groteren plaats. We zijn op zoek naar een supermarkt. Gelukkig is deze ook open. Weer lekkere verse spullen gekocht.
En als lekkers een bak ijs. In de camper ons ijs opsmikkelen, de rest in de vriezer.
Rudi had wel zin aan een stukje rijden
dan is het niet meer zo ver
mij best
ik werd me toch misselijk onder t rijden, de hele vakantie nog niet gedaan, ik denk trouwens dat t ook niet mag maar ben 20 minuten op bed gaan liggen
de misselijkheid zakte af
toen werd Lieke niet lekker, stond ook steeds voor de deur, de 1 ste parkeerplaats drinkwater zijn we gestopt. Water drinken, pissen en poepen. Maar uit zichzelf ging de alweer in de camper op het matje. Helemaal over is t niet
ik ben der wel weer
we zijn nu voorbij Kristianstad en gaan de bocht om naar beneden
in Åhus zag ik via de park4Night we een leuke plek m, dicht aan de Oostzee
daar
naartoe rijden zagen we een reegeitje in de wei - mooie foto’s gemaakt rudi ook want het reetje staat aan de kant van Rudi
geweldig. Super mooi in het bos en je loopt 200 meter en bent aan het strand
Wat mooi. Weinig wind en droog en je kijkt super ver weg. Mooie blauwe kleur
eind wandelen.
Lieke rennen joh, daarna in het zand rollen
dus wel wat laat gegeten vanavond
nu zo nog afwassen 🧽
en dan gaan we kaarten

