☀️dag 29 mei

29 mei 2022 - Åhus, Zweden

Wat fijn wakker worden als de zon schijnt

en gelijk is de natuur groener en lekker warm

Buiten ontbijten

daarna hebben ze genikst. Dat hadden we eindelijk best weinig gedaan deze 4 weken.
ook kwam

mijn zondagse heimwee momentje toch nog wel weer even gehad ondanks dat we alle 6 gisterenavond  een app momentje hadden. Prachtige foto’s en filmpjes ontvangen van alle skatties maar dit is een dingetje hoor. Ik meende na het overlijden van ons ma dat ik altijd naar pa toe moest, want de zondag, alleen, was de ergste dag van de week, vond hij

Ik ben niet alleen, en iedereen is in Nederland en wij zijn in Zweden, ik wil een bakje koffie samen drinken ofzo.

ik ga dit zekers verder onderzoeken waarom ik de zondag het gemis zo heftig voel

het is ook maar een gemis-buitje hoor en het blijft ook niet de tijd, ik kan mezelf ook wel weer herpakken 

want eigenlijk ben ik super dankbaar, mag zomaar samen met Rudi en Lieke dit mooie avontuur beleven 

6 weken heeft Rudi vrij van zijn werk, dat is op zich al heel bijzonder 

Rond 12 uur met de camper naar het plaatsje Baas zelf gereden want ik had de heenweg al gezien dat daar een zwemplek was. En dat klopte

met dit mooie weer heb ik zin aan water, en het werd een zwemdipje. Wat lekker water, niks niet koud 

rond 2 uur naar Vaxjo want dat is een groteren plaats. We zijn op zoek naar een supermarkt. Gelukkig is deze ook open.  Weer lekkere verse spullen gekocht. 
En als lekkers een bak ijs. In de camper ons ijs opsmikkelen, de rest in de vriezer. 
Rudi had wel zin aan een stukje rijden

dan is het niet meer zo ver

mij best 

ik werd me toch misselijk onder t rijden, de hele vakantie nog niet gedaan, ik denk trouwens dat t ook niet mag maar ben 20 minuten op bed gaan liggen

de misselijkheid zakte af

toen werd Lieke niet lekker, stond ook steeds voor de deur, de 1 ste parkeerplaats drinkwater zijn we gestopt. Water drinken, pissen en poepen. Maar uit zichzelf ging de alweer in de camper op het matje. Helemaal over is t niet

ik ben der wel weer

we zijn nu voorbij Kristianstad en gaan de bocht om naar beneden

in Åhus zag ik via de park4Night we een leuke plek m, dicht aan de Oostzee 

daar

naartoe rijden zagen we een reegeitje in de wei -   mooie foto’s gemaakt  rudi ook want het reetje staat aan de kant van Rudi 

geweldig. Super mooi in het bos en je loopt 200 meter en bent aan het strand

Wat mooi. Weinig wind en droog en je kijkt super ver weg. Mooie blauwe kleur 

eind wandelen. 
Lieke rennen joh, daarna in het zand rollen 

dus wel wat laat gegeten vanavond 

nu zo nog afwassen 🧽 

en dan gaan we kaarten

Foto’s