Vrijdag 3 juni. šŸ„°

3 juni 2022 - AngermĆ¼nde, Duitsland

Lieve allemaal.Ā
Er heeft gisteren niemand gereageerd op mijn verhaal maar ik had gisteren getypt dinsdag 2 juni - onze laatste week šŸ¤”

maar het was gisteren al donderdagĀ

wij zijnĀ met de dagen in de war šŸ¤”Ā

we hebben er wel hard om gelachen vanavond maarĀ het betekent ook dat we 2 dagen korter hebben om terugĀ te rijden

terwijl ik metĀ 2 volgers mee leef dat hun met Pinksteren ook lekker kamperenĀ

Ik zei nog tegen Rudi, die mannen nemen ook mooi vrij, net als wij en dan hebben hun ook bijna een hele week dat ze weg zijn

we haddenĀ het beiden niet goedĀ

nu wel Ā šŸ‘Ā

het is vandaag vrijdag

en onze Lieke is jarig.- Ā 6 jaar is ons meisje al weer, alle baasjes vandaag maar weer een berichtje sturen, feest in huize zusjes en broertjes van Lieke

Nu weĀ 2 dagen missen gaan we vandaag geenĀ kilometers rijden

we zitten echt nog dicht aan de Poolse grens en komen na Berlijn een bouwstelle tegen die de navigatie ook steeds benoemdĀ

We hebben het hier fijn

we gaan morgen hier in dit gebied wandelen, hebben vlees en vis voor op de bbq en gaan dan overmorgen een langere rijdag ervan makenĀ