1 juni
We zijn binnendoor en achterlangs en door een natuurgebied, door mega kleine dorpjes met hele kleine oude huizen, en hele slecht wegen, armoede, honing kraampjes langs de weg, iemand die met 10 tomaatjes langs de weg staat maar wij konden nergens een bank vinden en dus ook niks kopen
totdat we een jongen zagen (16 jr schat ik ) met een hoodie en de muts op de kop, die liet de hond uit. Hij kon een beetje Engels, met zijn uitleg hebben we een bank gevonden
yes, we hebben Zloty
en zo zijn we aangekomen in Szczecin ( niet uit te spreken) maar wel een hele grote plaats
Daar reden we langs een mega groot winkel plaza, net zoiets als bij de Ikea in Hengelo maar dan maal 6.
Stoppen en shoppen
wel raar, want we komen uit dure landen en vinden alles hier heel goedkoop. We worden hebberig ofzo. Wat een uitersten
Daarna een overnachtings plek zoeken
ik wou met Rudi naar een wijnboer, mooi op het platte land maar de weg werd steeds slechter joh. Toch doorgereden en toen was het hek gesloten. Heb nog wel getelefoneerd, helaas nam niemand opWiniarnia Winnicy Kojder, zij hadden goede reverenties op internet staan. helaas
omdat we genoeg voorraad hebben aan eten zijn we gewoon op het boeren landweggetje gebleven, op een inhammetje, niemand die ons hier ziet
Volgens Rudi klopt de naam Boerenland weggetje niet, het is nog veel slechter, een klinkerweg uit de pre historie is er nog goed bij haha 😂
we hebben 360 graden rondom wolken, kunnen super mooi weg kijken, hebben een geweldige mooie zonsondergang
Heel mooi midden in de natuur
het eten staat te pruttelen, het is bijna klaar
We gaan buiten eten
en bijna in koor zeggen we tegen elkaar, dit is wel bijna onze allermooiste slaapplek van de hele vakantie
haha
wat zullen we lekker dromen vannacht


Ik heb jullie reisverslag weer gevonden(ha ha)