Rijden met regen

11 mei 2022 - Eidfjord, Noorwegen

Na het opstaan toch besloten niet naar Haugesund te gaan en ook niet naar Bergen. We blijven op deze weg ( nummer 13) en gaan recht omhoog. Dan komen we bij een prachtige plek met uitzicht op het Hardanger-fjord. Daarna houden we rechts aan en gaan we richting Eidfjord

onderweg echt prachtige vergezichten over het water

het water is zo apart gekleurd, dan weer groen, dan weer iets licht blauw  met vlokken met wolken tegen de berg aan. wat geweldig mooi

Vaak gestopt,

onze middag picknick was in het gebied de Ulenvanger. Heerlijk een gebakken eitje oet Bornerbroek.

Zelfs een kringloop winkel gezien. Daarvoor hebben we de camper wel even gedraaid haha. Maar het was allemaal kleding wat er echt oud en versleten uit zag

net voor Eidfjord op weg 7 knalde een werkbus die ons tegemoet reed onze camperspiegel eraf. Wat een harde knal  Rudi is erg handig en plakt het weer vast met tape

dus toen we in Eisfjord waren zijn we ook gelijk maar gestopt.

Voor vandaag het het voldoende geweest

op het menu staat macaroni