Vervolg 23 mei

23 mei 2022 - Hamar, Noorwegen

Onze rit was tot met voor Hamar

morgen is er weer een dag

onze 1 ste Mac Donald zagen we trouwens in Lillehammer

En hier zagen we een Ikea. Zo grappig! Mooi even naar binnen om naar de toilet te gaan en even rond te lopen. Zagen we bij de uitgang dat ze een potie patat verkochten. Beiden in koor, jaaa dat nemen we. Patat is niet mijn ideale eten maar 5 frietjes gaan lukken. Rudi en Lieke mogen de rest. En weet je, mijn hoofd heeft ook wel zin aan frietjes 🍟

Super trots liep Rudi voorop met 2 bakjes friet, ik mocht niet te hard poezen want dan waaien ze weg. Haha. Werkelijk waar, wat een mini bakje. De verpakking is duurder dan de inhoud. Ze waren wel super lekker en knasperig gebakken

daarna ga je rondrijden hier in de buurt, op park4Night staat niks. Toch hebben we een prachtige plek gevonden met een mountainbike bos gebied achter ons

Een super gaaf plekje

daarna eerst wandelen. Lieke mag in Noorwegen 🇳🇴 nergens los lopen. Nooit. En dat doet ooK niemand. Alle honden zijn aangelijnd. Altijd

het was best een hoge klim en fijn wandelen

onderweg al reewild sporen

en ja hoor, ik hoor geritsel rechts naast mij in de bosjes, we blijven alle 3 Stil  staan en bewegen. Iet en 5 meter voor mij kijkt een edelhert mij recht aan

rudi keek net achterom en heeft het niet gezien. Voor een foto was ik te laat

wauw

wat een imponerende houding en wat groot

terug lopend naar de camper ben ik er nog vol van

wat een muggen zijn hier trouwens   Bah. Onze  1 ste muggenavond

met dat we terug zijn zeg ik tegen Rudi, ik wil nog even over t weiland kijken 👀

Er heen lopend steekt er een das over de straat. Een das. Haha wel gezien, de foto is onscherp

en ja hoor

daar staan toch echt 3 edelherten hun buikjes vol te eten. Ik kan foto’s maken zoveel ik wil

daarna weer naar rudi gelopen

dan is het al half 11

Zo raar als het niet donker wordt

ik leef gewoon door, ook omdat ik een avond mens ben hè

hieperdepiep holladiejee

ik bed blijf ik doorkletsen, voel me nog lang niet moe

haha

zwarte gordijnen zou ik hier voor de ramen maken als ik hier woonde

Morgen gaan we toch weer rijden

Rudi heeft super zin aan Zweden, hij is daar vroeger heen geweest, naar de Husqvarna fabriek met zijn buurjongen Kees, helaas is hij net vorige maand overleden

Zijn crossmotor was zijn alles