Wandeldag

5 mei 2022 - Vråliosen, Noorwegen

Na het opstaan en ontbijten heb ik eerst een waterdip  genomen. Ik had een stok mee om te controleren hoe steil de bodem naar beneden ging. Onder aanmoediging van Rudi werd het een zwemdip. Weer iets nieuws gedaan 🏊‍♀️

Na nog een heerlijk bakje koffie ☕️ zijn we gaan wandelen. Hier in de omgeving is het zo prachtig mooi en de zon scheen volop. Mijn hoop is een eland te spotten dus vol goede moed zijn we omhoog gegaan

Prachtige Pasen die steil omhoog gaan

onderweg eland sporen gezien en eland drolletjes. En ree-en hoef sporen. Er loop hier genoeg
de natuur loopt hier wel 4 weken achter. De berkenblaadjes komen net aan de boom en de vlinders beginnen hier rond te vliegen. Ze gaan vooral op de warme paden zitten waar wij ook overheen lopen

ik weet zekers dat we het eland wel hebben gehoorzin de verte hoorden we een bulkend geluid. Heel raar om dit te horen. Je weet niet wat dat beest gaat doen hè. Hij is zo groot.

pauze bij een watervalletje. Een lekker boullionetje.

rond 6 uur weer bij de camper

wat een prachtig mooie dag

eten koken natafelen afwassen en de avond is alweer om.

morgen gaan we weer een stukje rijden richting Odda

we gaan op verkenning richting het grootste nationale  park van Noorwegen